اعتماد مردم را با «قانون مداری» و «کارآمدی» جلب کنید

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی کرمی «افزایش قانون مداری» و «ارتقای کارآمدی» را دو عامل اصلی اعتمادسازی در جامعه برشمرد و افزود: قانون مداری و کارآمدی، دو کفه ترازوی ایجاد توازن در جامعه و جلب اعتماد در مردم به شمار می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که موجب کندی و ایجاد گره در کارها و بی اعتمادی مردم می‌شوند، باید شناسایی و اصلاح شوند، گفت: علاوه بر شناسایی افراد کارنابلد و ناکارآمد، فرآیندهای ناکارآمد و معیوب اداری نیز باید شناسایی و تصحیح شوند.

رئیس حراست کل شهردارى تهران با اشاره به اینکه فرآیندهایی که موجب سوء استفاده و ایجاد رانت و فساد و در نهایت منجر به نارضایتى عمومى مى شوند، باید شناسایی شوند، افزود: پیشگیرى از وقوع تخلف، شناسایى به موقع و هشدار به جا، باید در دستور کار قرار گیرد.

کرمى با بیان اینکه باید هدفمان از کار، خدمت به مردم و ایجاد امید در جامعه باشد، تصریح کرد: به این منظور، باید حفظ نیروى انسانى متخصص و متعهد را به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار دهیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اگر مى خواهیم گفتارمان بر دیگران تاثیر بگذارد، باید به آنچه مى گوییم عمل کنیم، خاطرنشان کرد: باید پرسنل را نسبت به انجام کارهایى که مى تواند وجهه آنها را زیر سوال ببرد، آگاه کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اجتماعی