ضرورت گسترش میادین میوه و تره بار در محلات فاقد میدان

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید فراهانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان این بازدید که با همراهی سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار صورت پذیرفت، با اشاره به استقبال روزافزون شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار گفت: قیمت محصولات در این مراکز بین 30 تا 35 درصد پایین‌‌تر از محصولات مشابه در سطح شهر است، ضمن اینکه این محصولات از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار هستند، به همین دلیل میادین و بازارهای میوه و تره بار با استقبال شهروندان رو به رو شده‌اند.

وی تأسیس بازارهای میوه و تره بار در محلات فاقد بازار را خواسته مشترک مردم و شورایاران دانست و با تاکید بر اینکه در جهت تحقق این مطالبه مردمی با قدرت توسعه این بازارها را دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: حوزه خدمات شهری در ارائه خدمات به شهروندان و رضایتمندی آنها از مدیریت شهری پیشرو است و فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار از مصادیق این خدمت رسانی است.

در جریان این بازدید سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در خصوص چگونگی فعالیت میادین و بازارهای میوه وتره بار و نحوه خدمت رسانی این مراکز به شهروندان توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اجتماعی