بیمه سلامت بازاریاب تلفنی در خصوص کارت هوشمند ندارد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد منتقمی راد درباره تماس تلفنی برخی شرکت ها با مردم و پیشنهاد ارائه کارت بیمه افزود: خدمات سازمان بیمه سلامت در کل کشور از طریق دفاتر پیشخوان ارائه می شود و هیچ‌گونه تماس تلفنی جهت ارائه خدمت با بیمه شدگان یا سایر افراد برقرار نمی شود. در نتیجه با شرکت‌هایی که از عنوان بیمه سلامت سوء استفاده کرده و با مردم تماس تلفنی برقرار می‌کنند از طریق مراجع قضایی برخورد قانونی می‌شود.

مدیرکل حراست سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بیمه سلامت یک بیمه پایه است و بیمه تکمیلی ندارد. بیمه آتیه سازان حافظ هم با وجود اینکه زیرمجموعه سازمان بیمه سلامت محسوب می شود، به صورت مستقل فعالیت می‌کند.

وی افزود: بیمه‌شدگان می‌توانند همه سوالات و مشکلات خود را با شماره تماس 1666 مطرح کرده و پاسخ بگیرند. همچنین هرگونه تماس از طرف این شرکت‌ها را نیز به سامانه 1666 اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود. روزهای دوشنبه هر هفته نیز مدیران سازمان در تهران و شهرستان ها از طریق همین سامانه تلفنی پاسخگوی سوالات مردم هستند.

منتقمی راد در پایان گفت: ارائه خدمت به محرومان و آحاد جامعه یکی از شاخص‌های مورد توجه سازمان بیمه سلامت است، اما برخی افراد و شرکت‌های سودجو، از اعتماد مردم سوء استفاده کرده و حتی در برخی موارد مردم را تهدید به ابطال دفترچه بیمه آنها می‌کنند، که مصادیق اخاذی است. سازمان بیمه سلامت برای استمرار اعتماد بیمه شدگان، با این کلاهبرداری ها برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اجتماعی